2011年8月9日 星期二

無題

(圖與文無關)

已整整一個月沒有撰寫新網誌了。看見一些人氣BLOG就算很久沒有update,回覆依然不斷,關切慰問期盼催促皆有之。反觀這裡長時間沒有更新,也不會出現甚麼「Miss You」「近排好嗎?」「幾時回來?」之類的留言。

Yahoo! BLOG快將進行強制降級,敝BLOG好大可能不會過渡到那個不知所謂的新平台了,就趁這契機做個了斷,相信Yahoo也樂於見到用戶撤走。



在今年的動漫節中只買了一冊漫畫,就是圖中這本了,只花費HK$17。我不是因為作者的美貌而買這書,絕—對—不是!



在日本外務省國際漫畫賞中勇奪大獎的神級漫畫家劉雲傑老師終於推出新作了。且看網民對這本《迷男》有何評價:

『迷男嗰阿man 咪又係Jerry 翻板,咪又係浦老蘭扮哂yuppie溝女;追女招數咪又係玩欲擒先縱呢d老套野,其實講到尾咪靠「靚仔」兩個字,睇唔出同作者廿年前作品有何分別? 唯一少左d「參考」時裝廣告&電影海報的圖樣。(或可能未被發現...)』

『呢D咁既角色豪無深度可言,如果呢種設定都會有人欣賞,都恐怕只會係D在深山缺乏資訊既讀者,又或是極度花痴、係靚仔就會嗒糖的人,但響正常人眼中,只會鄙視這種作者……』

『一個用下面來諗野會寫到D乜好野?佢既價值觀就係靚仔界無數女就係天職咁…情…可以有老.中.青來穿插發展都得呀? 自百分百十幾年就係磨呢D膚淺愛情…同陳x希有乜分別.佢成日睇吾上主流武打漫畫…我覺得佢的仲衰…』

『當正浦bar,clubbing, 玩ons就係潮;呢d場景真係用來滿足d未出社會嘅小朋友;點解愛情唔可以發生係正常少少或日常生活d...例如學校,office 甚至醫院都得。依家真係好mk feel...』

儘是些負面的意見呢…  (非常中肯)

有說劉雲傑老師將村上春樹、柴門文、王家衛的高檔都市愛情元素投放到《FEEL 100%》裡,可惜作品到最後卻淪為一齣王晶/馬偉豪式低俗劇。今次《迷男》給我的感覺倒像葉念琛的市井愛情電影…

《Happy Tennis》劉雲傑老師肯定不會再續寫下去了。爛尾確定。



「月巴氏」在《Work! Super Guy》停載多年後,終於在8月1 日的《AM730》推出新作《Robocat!》。兩日後新晉紅人CUSON的《Mary & Paul》亦在該免費報刊上開始連載。《Mary & Paul》刊載首日報章頭版有盛大宣傳,《Robocat!》卻隻字不提,明顯報社輕重有別。《Mary & Paul》又是將「毒男」與「港女」這老題材翻叮,毫無新意。

《Work! Super Guy》曾是我在《AM730》中最愛看的漫畫,更甚於當時的看板《阿呢》。


沒有留言:

張貼留言